Zwroty i reklamacje

 

Chcesz dokonać zwrotu lub reklamacji? Poniżej odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania.

 

ZWROTY

1. Jaki jest termin na zwrot zakupionego towaru?

Zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

2. Jak dokonać zwrotu?

Należy zabezpieczyć zwracany produkt i umieścić go w kartonie razem z wypełnionym i podpisanym Formularzem Zwrotu (jeśli forma elektroniczna będzie dla Ciebie wygodniejsza - Formularz Zwrotu można także przesłać na adres e-mail: sklep@farmino.pl). Jeśli nie posiadasz Formularza Zwrotu, pobierz go 

3. Na jaki adres przesłać zwracany produkt?

Przesyłkę należy nadać na adres: Stabilero Sp. z o.o., ul. Rycerska 5, 55-050 Sobótka. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

4. W jaki sposób i w jakim czasie otrzymam zwrot gotówki?

Zwrotu dokonujemy niezwłocznie jak tylko otrzymamy przesyłkę (w wyjątkowych sytuacjach czas ten może ulec wydłużeniu maksymalnie do 14 dni) na konto bankowe wskazane w Formularzu Zwrotu.

5. Kiedy może nastąpić odrzucenie zwrotu?

Zwrot może zostać odrzucony w przypadku, kiedy został on wykonany po terminie 14 dni.

 

REKLAMACJE

1. Jak mogę zgłosić reklamację?

Reklamacje należy kierować na adres e-mail: sklep@farmino.pl lub pisemnie na adres: Stabilero Sp. z o. o., ul. Rycerska 5, 55-050 Sobótka

2. Jaki jest czas rozpatrzenia reklamacji?

Każda reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni.

 

Pełne informacje dotyczące procedury zwrotów i reklamacji znajdują się w Regulaminie dostępnym na stronie farmino.pl.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl