Jak kupować?
 
Jak dokonać zakupu w sklepie farmino.pl? To proste! Poniżej przedstawiamy zakupy w kilku krokach.

1. Jak wyszukać interesujący mnie produkt?

Na stronie głównej w części górnej znajdziesz rozwijalne menu, w którym podzieliliśmy nasz asortyment na kategorie i podkategorie, abyś mógł w łatwy sposób przejrzeć i znaleźć odpowiedni produkt. Po wejściu w kategorię lub podkategorię umieściliśmy menu boczne, które znajduje się po lewej stronie, abyś wygodniej mógł poruszać się między kategoriami. Aby wyszukać interesujący Cię produkt, możesz użyć wyszukiwarki, która znajduję się w górnej części e-sklepu.

Dodatkowo zachęcamy do zapoznania się z naszymi banerami, bestsellerami i promocjami, które znajdują się stronie głównej.

2. Gdzie znajdę dodatkowe informacje o produkcie?

Po wyszukaniu odpowiedniego produktu, kliknij na niego i zapoznaj się ze szczegółami. Strona produktu zawiera dokładny jego opis (charakterystyka produktu, główny skład, dawkowanie, pojemność oraz zdjęcie). Na tym etapie możesz także zobaczyć kiedy przesyłka zostanie nadana oraz jaki jest koszt dostawy danego produktu. Jeśli masz dodatkowe pytania odnośnie produktu, skontaktuj się z nami.

3. Jak dokonać zakupu?

Jeśli dostępne są różne pojemności produktu, należy wybrać tą, którą chcesz zakupić (kliknij na wartość pojemności, a następnie pojawią się dostępne warianty, wybierz ten, który Cię interesuje). Następnie dodaj produkt "do koszyka". Zostaniesz automatycznie przekierowany do Twojego Koszyka. Jeśli chcesz powrócić do zakupów, kliknij w dolnym lewym rogu na: "kontynuuj zakupy". Natomiast jeśli chcesz dokonać zamówienia, kliknij w dolnym prawym rogu: "zamawiam"

4. Czy mogę dokonać zakupu bez rejestracji?

Zakupów możesz dokonać z lub bez rejestracji. Jeśli jesteś już zarejestrowany w farmino.pl kliknij zaloguj, podaj e-mail i hasło, które ustaliłeś przy rejestracji. Dzięki rejestracji w naszym sklepie możesz zobaczyć status Twojego zamówienia oraz historię zakupów, nie musisz przy kolejnych zakupach znów wpisywać swoich danych, a także masz możliwość otrzymania kodów rabatowych i informacji o specjalnych promocjach.

5. Jakie sposoby dostawy i metody płatności są dostępne?

Ogólne sposoby dostawy: kurier oraz Inpost Paczkomaty24/7

Ogólne metody płatności: przelew tradycyjny, szybki przelew Przelewy24 oraz płatność za pobraniem u kuriera

Ze względu na różną wagę i gabaryty produktów, sposoby dostawy i ich koszty są ustalane indywidualnie (można je zobaczyć na stronie produktowej lub w Koszyku).

6. Jak skorzystać z kuponu rabatowego lub innych promocji?

Jeśli posiadasz kupon rabatowy, zaznacz w Koszyku "Mam kupon rabatowy" i wpisz kod, a następnie kliknij w "użyj". Pojawi się kwota po udzieleniu rabatu oraz jego wartość. W przypadku promocji, naliczają się one automatycznie w Koszyku (jak np. darmowa dostawa lub cena promocyjna produktu).

7. W jaki sposób poinformować, że chcę otrzymać fakturę Vat?

W koszyku kliknij w dolnym prawym rogu na "zamawiam", a następnie sprawdź czy podane przez Ciebie dane są prawidłowe. Na tym etapie możesz także dodać informację dla nas. Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT, zaznacz "Chcę otrzymać fakturę". Pamiętaj także o zaznaczeniu: "Zapoznałem się z regulaminem sklepu internetowego i akceptuję jego treść" a następnie przejdź do "podsumowanie". Jeśli wszystkie dane są prawidłowe kliknij na "potwierdzam zakup".

8. Jak opłacić zakup?

Po potwierdzeniu zakupu (jeśli wybrałeś Przelewy24) kliknij na "opłać zamówienie". Zostaniesz przekierowany do wyboru Twojego banku. Jeśli wybrałeś przelew tradycyjny, prosimy o dokonanie wpłaty (w przeciągu 7 dni) na nasze konto bankowe numer: 68 1090 2398 0000 0001 4183 7578. W tytule przelewu podaj numer zamówienia - znacznie usprawni to realizację zamówienia. Natomiast jeśli wybrałeś płatność za pobraniem, kwotę należy przekazać kurierowi, w momencie doręczenia przesyłki.

Jeśli z jakiegoś powodu, Twoja płatność została przerwana, możesz zalogować się i w "Moje konto" znów dokonać płatności (jeśli wcześniej dokonałeś rejestracji).

9. Gdzie znajdę status zamówienia?

Wszystkie informację dotyczące zamówienia (jeśli dokonałeś rejestracji) znajdziesz w zakładce "Moje konto". Przy zakupach bez rejestracji, będziemy informować Cię poprzez e-mail o statusie Twojego zamówienia.

10. Czy mogę dokonać zwrotu bądź reklamacji zakupionego towaru?

Oczywiście, służymy wsparciem przed i po zakupowym. Przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy 14 dni od otrzymania przesyłki oraz możliwość złożenia reklamacji. Więcej informacji znajdziesz w zakładce "Zwroty i reklamacje" oraz w "Regulamin sklepu".

11. Zapomniałem hasła, co dalej?

Kliknij w "Zaloguj" a następnie w "Nie pamiętasz hasła?Kliknij tutaj". Podaj swój adres e-mail, którego użyłeś podczas rejestracji i kliknij "zmień hasło". Sprawdź swoją skrzynkę pocztową, otrzymasz link, który należy otworzyć i podać nowe hasło.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl