Darmowa dostawa dla zakupów powyżej 300zł.

Program lojalnościowy dla klientów farmino.pl

 

Zyskuj więcej z programem lojalnościowym, to proste! Poniżej odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania.

 

  1. Jak dołączyć do programu?

Wystarczy utworzyć konto w sklepie farmino.pl. Punkty będą się automatycznie naliczały przy zakupie zarejestrowanego użytkownika.

 

  1. Jakie są warunki otrzymania punktów?

Klient otrzyma 1pkt za każde wydane 10zł. Punkty przyznawane są w ramach pojedynczych zamówień. Liczba punktów obliczana jest z sumy cen produktów po uwzględnieniu rabatów. Koszt wysyłki nie jest uwzględniany.

 

  1. Gdzie mogę znaleźć informację jaką ilość pkt otrzymam za zakup danego produktu?

Ilość pkt, którą klient uzyska przy zakupie danego produktu jest podana w każdej karcie produktu, pod przyciskiem „DO KOSZYKA”. Po dodaniu produktów do koszyka, klient może sprawdzić sumę przyznanych pkt za cały zakup (w Koszyku).

 

  1. Jakie są warunki wymiany punktów na produktu?

Przelicznik punktów: 1pkt = 0,3zł. Klient może wymienić punkty na dowolne produkty dostępne w sklepie. Punkty można wymienić na produkty tylko przy okazji zakupów w sklepie.

 

  1. W jaki sposób wymienić punkty na produkty?

Punkty można wymienić na produkty tylko przy okazji zakupów w sklepie. Aby wymienić punkty na produkty należy zalogować się i przejść do zakładki „moje konto”. Następnie należy kliknąć w „Przejdź do listy produktów, które możesz wymienić za punkty” (na samym dole strony). Wybierz produkt, który chcesz wymienić za punkty i dodaj go do koszyka. Dokończ transakcję.

 

  1. Gdzie sprawdzę sumę uzbieranych punktów?

Suma uzyskanych punktów znajduje się w zakładce „moje konto” (na samym dole strony).

 

Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie programu lojalnościowego.

 

W razie pytań, służymy pomocą:

sklep@farmino.pl

+48 784 570 464

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl